.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزيده ستون ويژه روزنامه‌ها‌ي صبح

غيبت 5 روزه محصولي در وزارت رفاه؛ اقدام اهانت آميز امارات عليه ايران؛ تكذيب شايعه بازداشت شهرام ناظري؛ شناسايي اغتشاشگر نفتي روز عاشورا؛ خبرسازي العربيه براي ادامه ناآرامي در ايران و ... بخشي از برگزيده ستون ويژه روزنامه‌ها‌ي صبح امروز كشورمان را تشكيل مي‌دهد.

روزنامه‌ها‌ي صبح امروز در ستون ويژه خود به انعكاس برخي اخبار پرداخته‌اند، آنچه در پي مي‌آيد گزيده‌اي از اين اخبار است.

/// كيهان

* شما لنگش كنيد ما اينجا پوند و دلارش را مي‌گيريم

منتشركنندگان خارج نشين يك بيانيه سياسي با فرض اينكه به ايران نمي آيند، آن بيانيه 5 نفره را امضا كرده اند.
به دنبال صدور بيانيه مغشوش از سوي ميرحسين موسوي كه در محافل ضدانقلابي حمل بر انفعال و عقب نشيني شد، 5 نفر از اعضاي فراري حلقه نفاق (كيان) بيانيه اي را صادر كردند تا ضمن رفع و رجوع ضعف هاي بيانيه موسوي، پياز داغ راديكاليسم را نيز بيشتر كنند.
اين عده كه شامل عطاء الله مهاجراني، عبدالكريم سروش، محسن كديور، عبدالعلي بازرگان و اكبر-گاف مي شدند طي سال هاي حضور در ايران نقاب نوانديشي ديني بر چهره زده و به تدريج مواضع ضدديني خود را آشكار كردند تا آنجا كه سروش پس از فرار از كشور و قرار گرفتن در آغوش آمريكا با جسارت به ساحت پيامبر اعظم (ص) منكر سنديت قرآن و وحياني بودن آن شد و ادعا كرد كه قرآن صرفاً الهامات شاعرانه اي است كه بر دل پيامبر خطور كرده است.
اكبر-گاف و محسن كديور نيز مواضع مشابهي درباره نبوت، امامت و ولايت اعلام كردند. در بيانيه سفارشي عناصر ياد شده (كه كارگزاري محافل اطلاعاتي آمريكا و انگليس و دريافت دلار و پوند در ازاي خدمات ويژه وجه مشخصه آنان به شمار مي رود) مشخصاً به اصل ولايت فقيه حمله شده بود.
پس از انتشار بيانيه كذايي، اكبر گاف درباره اينكه چرا برخي عناصر ضدانقلاب بيانيه را امضا نكرده اند، از تصميم 5 دن كيشوت سياسي براي ماندن در خارج از كشور خبر داد و گفت: برخي دوستان ديگر به دليل مشكلاتي كه شخصاً داشتند و احساس مي كردند بايد به ايران بروند و برگردند، احساس شان اين بود كه اگر فعلاً اين را امضا كنند، ممكن است براي سفر به ايران مشكلاتي پيش بيايد، لذا امضا نكردند.
وي روشن نكرد كه خارج گودنشيني و تحريك برخي عناصر ساده لوح داخلي براي «لنگ كردن» چه قدر مي تواند داراي ارزش سياسي يا اخلاقي باشد و جدي گرفته شود. وي برخلاف مشي فريبكارانه موسوي در داخل تصريح كرد بيانيه 5 نفر مذكور در حمايت از بيانيه موسوي و بر عليه اصل و مصداق ولايت فقيه بوده است.
اكبر-گاف گفت: همه امضاكنندگان هميشه ولايت فقيه را انكار كرده اند. اگر توجه كنيد نهضت آزادي زمان آيت الله خميني هم ولايت فقيه را قبول نداشت.
موسوي براي اغواي برخي عناصر ساده دل ادعا كرده بود طرفدار خط امام و ولايت فقيه است اما به تدريج با علني شدن مواضع حاميان اصلي وي، ماهيت واقعي وي نيز آشكار مي شود.
برخلاف اظهارات آقاي گاف، محسن- كاف به بي.بي.سي، گفت: بيانيه ما هيچ ربطي به بيانيه آقاي موسوي ندارد.

* مردم خداجويي كه موسوي مي‌گويد در جبهه اصلاحات جايي ندارند

وزير كشور دولت اصلاحات مي‌گويد: هتاكان به تصوير حضرت امام و حرمت شكنان روز عاشورا ارتباطي با دو جناح ندارند.
موسوي لاري عضو مجمع روحانيون كه در ستاد ميرحسين موسوي نيز فعاليت مي كرد، در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: اين رفتارهاي زشت و ناپسند را به هيچ عنوان قبول ندارم و محكوم مي كنم. هتاكان به تصوير امام(ره) و يا حرمت شكنان عاشورا در هيچ يك از گروههاي درون نظام چه اصلاح طلب و چه اصولگرا و چه راست و چپ جايي ندارند.
وي همچنين با بيان اينكه دفاع از ولايت فقيه، آرمان اصلي امام خميني است و سران جبهه اصلاحات به تبعيت از ولايت فقيه وفا دارند، اظهار داشت: سيدمحمد خاتمي كه من مي شناسم، در هر صحبتش هم حمايت خود از اصل ولايت فقيه، تبعيت از ولايت فقيه، بازگشت به قانون اساسي و از همه مهم تر بازگشت به راه و رسم امام راحل را كه يكي از آنها دفاع از ولايت فقيه است، اعلام و بر اين موارد تاكيد مي كند. حال چگونه چنين فردي مي تواند مخالف ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد؟
اظهارات آقاي موسوي لاري در ابراز برائت نسبت به حرمت شكنان روز عاشورا و هتاكان به حريم حضرت امام خميني در حالي است كه اخيرا ميرحسين موسوي نامزد جبهه اصلاحات، صراحتا اوباش سازمان يافته مذكور را "مردم خداجو " و "نخبگان و دانشجويان " خوانده بود.
بنابراين با تاكيد بر درستي اين سخن كه اصولگرايان و اصلاح طلبان واقعي از آن هتاكي هاي زشت منزجر و مبرا هستند، بايد گفت كه متاسفانه برخي سران جريان مدعي اصلاح طلبي جزو بانيان و هيزم كشان آتش فتنه اخير بوده اند و برخلاف ادعاي پايبندي به خط امام و ولايت فقيه و قانون اساسي، تمام تلاش خود را به نيابت از دشمنان قسم خورده انقلاب به كار بستند تا بيرق اسلام و انقلاب و امام را به زير بكشند اما با ناكامي و رسوايي تمام مواجه شدند.
اكنون هم اگر كساني چون آقاي موسوي لاري در اظهارات خود صداقت دارند (كه اميد است چنين باشد) اول از همه بايد از كساني چون موسوي و كروبي ابراز برائت كنند تا در عالم واقع معلوم شود هتاكان ارتباطي با دو جناح ندارند.
شخص خاتمي نيز برخلاف اظهارات و ادعاها، عملا در مسيري پيش رفت كه سازمان هاي جاسوسي بيگانه براي براندازي و كودتاي مخملين ترسيم كرده بودند. كليد اين پروژه القاي تقلب، اردوكشي خياباني و تن ندادن به قانون اساسي بود كه ظاهرا به بهانه انتخابات آغاز شد اما تا مرز حذف اسلام از جمهوري اسلامي، فحاشي عليه امام و رهبري، شعار به نفع آمريكا و اسرائيل و نهايتا شكستن حرمت امام حسين(ع) در روز عاشورا پيش رفت.
اين رفتارهاي ديكتاتورمآبانه در حالي بود كه به عنوان مثال شخص موسوي بارها در آستانه انتخابات گفته بود ولايت فقيه جلوي انحراف، ديكتاتوري و كودتا را مي‌گيرد.

* چشم اوباما روشن، گرسنگان آمريكا ركورد زدند

تعداد گرسنگان و فقيراني كه طي سال ميلادي جديد كوپن غذاي رايگان دريافت مي كنند، ركورد مي شكند.
گزارشگر بي.بي.سي در واشنگتن اعلام كرد: ميليون ها نفر در آمريكا طي سال ميلادي 2010 محتاج غذاي مجاني خواهند بود.
اداره بودجه كنگره آمريكا مي گويد: شمار افراد محتاج غذاي مجاني در سال جديد به 28 ميليون نفر (10 درصد جمعيت) خواهد رسيد.
براساس اين گزارش، آمار بيكاران در آمريكا در سال ميلادي سپري شده به 10 درصد رسيد كه به لحاظ فشار رواني براي مردم آمريكا، آماري چشمگير تلقي مي شود.
اگر آمارها همين طور بماند حزب دموكرات اوباما احتمالا در انتخابات مياندوره اي كنگره در پايان سال جديد، موفق نخواهد بود.
شنيدن اين خبر كه 28 ميليون نفر نيازمند غذاي مجاني‌اند، براي آمريكايي ها خبري شوك آور است. اين دولت همواره مغرور بوده كه اقتصادش قادر است شغل ايجاد كند.
در حالي كه رسيدگي به برنامه بهداشت و همچنين جنگ با طالبان در افغانستان همچنان دو موضوع مهم و فوري براي دولت باراك اوباما قلمداد مي شود، فقر و بيكاري نيز روز به روز به صدر دستور كار اين دولت ارتقا مي يابد.
ژانويه امسال مصادف با اولين سالگرد رياست اوباما بود.

/// جمهوري‌اسلامي

* توزيع لباس‌هاي موهن بر عليه ايران در بازار امارات

در شيخ نشين امارات اهانت ديگري به جمهوري اسلامي در جريان است.تعدادي از فروشگاه هاي امارات با هدف اهانت به ايران اخيرا پوشاك زير زنانه منقوش به پرچم جمهوري اسلامي ايران را به مشتريان خود عرضه مي كنند.
اين پوشاك به سفارش تجار و بازرگانان اماراتي و توسط توليدكنندگان چيني تهيه شده كه عرضه آن در دبي نارضايتي و اعتراض ايرانيان مقيم اين كشور و تجار و بازرگان ايراني را نيز در پي داشته است.
گفته مي شود برخي از تجار ايراني نيز براي مقابله به مثل چند نمونه از لباس هاي زير زنانه كه بر روي آن نام اوباما و تصوير پرچم كشور آمريكا درج شده را به توليدكنندگان چيني سفارش داده اند كه اين اقلام در حال توزيع در بازار اميرنشين امارات مي باشد.

* تبعيض نژادي آمريكا عليه 14 كشور

تبعيض نژادي در شكل جديد توسط آمريكا عليه 14 كشور اعمال مي شود.
مقامات فرودگاهي آمريكا اعلام كردند مسافران 14 كشور جهان كه قصد ورود به آمريكا را دارند بايد بازرسي ويژه شوند.
ايران، كوبا، پاكستان، عربستان، سوريه، يمن، لبنان و سومالي كشورهاي شاخص اين تصميم هستند.
آمريكا اين كشورها را تروريست خيز و هوادار تروريسم خوانده و از اين پس تمامي اتباع آنها پيش از پا گذاشتن به خاك آمريكا توسط يگان ويژه مستقر در فرودگاه هاي آمريكا بازرسي خواهند شد.
مقامات فرودگاهي آمريكا افزودند: به پليس ابلاغ شده كه ملاك بازرسي تابعيت افراد نيست بلكه تبار و محل تولد افراد براي اعمال قانون بايد مورد نظر باشد و اگر يك پاكستاني تبعه انگلستان نيز 50 سال در لندن زندگي كرده باشد به صرف اينكه پاكستاني است به محض ورود به آمريكا بايد از كانال ويژه بازرسي عبور كند

/// قدس

* قوانين سخت آمريكا براي مسافران ايراني

ديپلماسي ايراني- آمريكا براي مسافران ايراني يا كساني كه از فرودگاههاي ايران پرواز مي كنند تدابير امنيتي شديدتري را به اجرا در مي آورد. كاخ سفيد مدعي است ايران از كشورهاي حامي تروريسم است.

* پاسخ اميدوار رضايي به يادداشت حسين شريعتمداري

در پي واكنش حسين شريعتمداري به نامه اخير محسن رضايي درخصوص بيانيه هفدهم موسوي و چالشهاي اخير كشور كه در يادداشت روزنامه كيهان درج شد، اميدوار رضايي ميرقائد، نماينده مجلس و برادر محسن رضايي به حسين شريعتمداري پاسخ داد.
در جوابيه اميدوار رضايي آمده است: ما نه به دنبال سازش هستيم و نه به دنبال اعدام كردن، ما مي خواهيم هر چه سريعتر به هزينه هاي مادي و معنوي كه بر كشور وارد مي شود، پايان داده بشود.

* تكذيب نقل قول الهام درباره مراسم توديع و معارفه

نقل قول منتشر شده از غلامحسين الهام در برخي رسانه ها مبني بر شرط گذاشتن وي براي حضور در مراسم توديع و معارفه رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز تكذيب شد.
صبح ديروز برخي رسانه ها ادعا كردند الهام اعلام كرده چنانچه مراسم توديع و معارفه توسط رحيمي يا مشايي صورت بگيرد در اين جلسه حاضر نمي شود.

* محصولي 5 روز است كه سركار خود حاضر نمي شود

سليمان جعفرزاده رئيس كميسيون اجتماعي مجلس، گفت: خبرها حاكي از اين است صادق محصولي وزير رفاه و تأمين اجتماعي در اعتراض به مسايل مربوط به سازمان تأمين اجتماعي 5 روز است كه سر كار حاضر نمي شود كه اين موضوع شايد به استعفاي وي منجر شود.

* اعلام جرم دادستاني عليه فاطمه رجبي

دادستاني تهران عليه فاطمه رجبي اعلام جرم مي كند.يك منبع مطلع گفت: پس از هشدار قاطع دادستان تهران مبني بر آنكه توهين به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را بدون شكايت پيگيري مي كنيم، خانم رجبي باز هم به نوشته هاي خود عليه آيت الله هاشمي رفسنجاني ادامه داده است.

* اقدام اهانت آميز امارات عليه ايران

برخي از توليديهاي كشور امارات عربي براي اهانت به ايران پوشاك زير زنانه منقوش به پرچم ايران را به مشتريان خود عرضه مي كنند.اين پوشاك به سفارش بازرگانان اماراتي و در چين تهيه شده است.

* نامه سرگشاده فرزند شهيد صياد شيرازي به جاسبي

مهدي صياد شيرازي فرزند شهيد علي صياد شيرازي مسؤول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات در نامه اي سرگشاده به جاسبي به تخلفات برخي مديران دانشگاه آزاد در تجمعات غيرقانوني پرداخت و از سكوت جاسبي در قبال اين موضوعات انتقاد كرد.

* جزئيات تحركات جديد ريگي با حمايت آمريكايي‌ها

عناصر وابسته به گروهك تروريستي ريگي قصد دارند با حمايت نيروهاي آمريكايي از آبهاي خليج فارس وارد كشور شده و به اقدامات خرابكارانه دست بزنند.
يك منبع آگاه با بيان اين خبر، گفت: يك شناور آمريكايي به منظور تردد عناصر ريگي در آبهاي جنوب كشور در اختيار اين گروهك تروريستي قرار داده شده است.

* سايت احمدي نژاد هك شد

سايت شخصي رئيس جمهور محمود احمدي نژاد به دليل حمله هكرها از كار افتاد.

*واكنش به شايعه درباره مسابقه پيامك برنامه 90

شايعه‌اي درخصوص نقش نهادهاي امنيتي در طراحي مسابقه دوشنبه شب برنامه 90 تكذيب شد.
يك مقام آگاه گفت: مسابقه 3 گزينه اي برنامه ورزشي 90 درخصوص فوتبال ايران از سوي نيروهاي امنيتي طراحي نشده است.

* تلاش العربيه براي ادامه اغتشاش در ايران

شبكه العربيه وابسته به سعودي افزون بر خبرسازي كذب به نظرسازي در قالب نظرسنجي رو آورده است.
اين شبكه در صفحه اول پايگاه اينترنتي خود يك نظرسنجي با نام تشديد برخورد با معترضان در ايران منتشر كرده است.
پاسخهاي اين نظرسنجي كه بيشتر به يك نظرسازي شبيه است، سه گزينه "اعتراضات را فروكش خواهد كرد، به اعتراضات دامن خواهد زد، منجر به دخالت بين المللي خواهد شد "، است.

* ليدر اغتشاشگران در سفارت سعودي كيست؟

در پي انتشار اخباري درخصوص نقش سفارت عربستان در رخدادهاي روز عاشورا در تهران اخبار جديدي بدست آمد.
اين گزارش حاكي است، يك فرد عملياتي كه در سفارت عربستان هدايت آشوبهاي روز عاشورا را برعهده داشته فردي به نام «حيدر.ز» عراقي الاصل و با شناسنامه ايراني و ساكن تهران بوده كه در سفارت عربستان فعاليت مي كرده است.

* موسوي به معجزه شبكه گوگوش تا سروش اميد نداشته باشد

حبيب الله عسگر اولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري پيشنهادهاي ميرحسين موسوي را حرف جديدي ندانست و تأكيد كرد: نبايد ايشان اميدوار باشد كه در آن شبكه منحوسي كه از گوگوش تا سروش را به هم وصل مي كند، معجزه اي صورت گيرد.

* اظهارات مطهري در مورد طرح حسينيان

علي مطهري عضو فراكسيون اصولگرايان در واكنش به طرحي در مجلس براي اجراي حكم محارب در مدت 5 روز گفت: اين طرح ناشي از روحيات تند برخي از طراحان بخصوص آقاي حسينيان است.
علي مطهري افزود: آقاي حسينيان كلاً علاقه خاصي به اعدام دارد. وي در واكنش به خبرنگاري كه پرسيد اين صحبت شوخي است؟ گفت: جدي مي گويم. زماني كه ايشان قاضي بود حكمهاي اعدام بسياري صادر مي كرد و اين به روحيات ايشان بر مي گردد.

* تكذيب شايعه بازداشت شهرام ناظري

سياوش ناظري پسر خواهر شهرام ناظري شايعه منتشر شده در خصوص بازداشت اين هنرمند موسيقي را تكذيب كرد.

* مناظره درباره رخدادهاي عاشوراي تهران در NNC

شبكه تلويزيوني سي.ان.ان آمريكا روز دوشنبه در يك برنامه ويژه درباره مسائل اخير ايران با چند تن از كارشناسان آمريكايي و ايراني مصاحبه كرد.
در اين گفتگوي تلويزيوني فاطمه حقيقت جو نماينده سابق مردم تهران در مجلس ششم، ري تكيه عضو شوراي روابط خارجي آمريكا و دكتر محمد مرندي از اساتيد دانشگاه تهران به صورت تلفني به بحث پرداختند.
كريستين امانپور مجري ايراني تبار شبكه سي.ان.ان نيز اجراي اين مناظره را برعهده داشت.

/// جوان

* ورود با رمز به ستاد سابق ميرحسين

گفته مي شود مراجعه كنندگان در ابتدا ضمن حضور در حوالي دفتر و برقرار چند تماس و رد و بدل كردن رمز در برايشان گشوده شده و وارد ساختمان مي شوند.
اخبار بدست آمده از فعاليت مشكوك يكي از ستادهاي ميرحسين موسوي حكايت دارد.
اين ستاد كه در بزرگراه رسالت نرسيده به تقاطع شهيد باقري پلاك(...) مي باشد،محل تردد دختران و پسراني است كه با شيوه اي خاص وارد ساختمان ستاد مي شوند.
گفته مي شود مراجعه كنندگان در ابتدا ضمن حضور در حوالي دفتر و برقرار چند تماس و رد و بدل كردن رمز در برايشان گشوده شده و وارد ساختمان مي شوند.
در همين رابطه اخبار بدست آمده حكايت از آن دارد كه اين ساختمان متعلق به يكي از حاميان ميرحسين موسوي و از اخراجي هاي يك نهاد مي باشد.

* دستگيري اغتشاشگر رپ خوان

يكي از عوامل اغتشاشات قم و تهران كه اخيرا دستگير شده،يك خواننده رپ است.
اين فرد كه "م.ش " نام دارد ضمن شركت در اغتشاشات تهران و ميدان‌داري حضور پررنگي را نيز در حواشي و ماجراي هاي تشييع جنازه آيت الله منتظري در قم داشته است.
وي همچنين از خوانندگان رپ و دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي نيز مي باشد.

* ريگي هواي دريا كرد

عناصر وابسته به گروهك تروريستي ريگي قصد دارند با حمايت نيروهاي آمريكايي از طريق آب هاي خليج فارس وارد كشور شده و دست به اقدامات خرابكارانه بزنند.
يك منبع آگاه با بيان اين خبر، گفت: اخيراً يك فروند شناور آمريكايي به منظور تردد عناصر ريگي در آب هاي جنوب كشور در اختيار اين گروهك تروريستي قرار داده شده است.
وي تصريح كرد: قرار است نيرو هاي آمريكايي يك دالان دريايي براي اين گروهك تروريستي تعبيه كرده و احتمال حتي عمليات هاي دريايي نيز توسط اين گروه وجود دارد.

* شناسايي اغتشاشگر نفتي روز عاشورا

يكي ديگر از اغتشاشگران روز عاشورا شناسايي شده است.
در تصاويري كه توسط صداو سيما از اغتشتشات روز عاشورا پخش شد،فردي كه در خيابان وليعصر(عج)و خيابان به آفرين در حال كندن تابلو بود شناسايي شده است.
اين فرد "ي " نام داشته و از كاركنان پالايشگاه تهران، شركت نفت پاسارگاد و مركز تحقيقات آسفالت و قير مي‌باشد.

/// وطن‌امروز

* خبرسازي العربيه براي ادامه ناآرامي در ايران

شبكه العربيه وابسته به عربستان سعودي كه در اغتشاشات پس از انتخابات ايران سعي در بحراني نشان دادن وضع داشته و دارد، علاوه بر خبرسازي كذب در اقدامي به نظرسازي در قالب نظرسنجي روي آورده است.
اين شبكه در صفحه اول پايگاه اينترنتي خود يك نظرسنجي با عنوان تشديد برخورد با معترضان در ايران منتشر كرده است.
پاسخ‌هاي اين نظرسنجي كه بيشتر به يك نظرسازي شبيه است، 3 گزينه "اعتراضات فروكش خواهد كرد، به اعتراضات دامن خواهد زد، منجر به دخالت بين‌المللي خواهد شد "، است.
نكته قابل توجه در اين نظرسنجي حضور 106 شركت‌كننده و تعميم پاسخ آنها به كل جامعه ايران است، نحوه طراحي سوال و پاسخ‌هاي از پيش تعيين شده، سابقه اين شبكه عربي را در تحريك آشوبگران و اغتشاشات پس از انتخابات يادآور مي‌شود.
نكته جالب ديگر اينكه در اين نظرسازي تمام گزينه‌ها به گونه‌اي طراحي شده كه انتخاب هر كدام از آنها مي‌تواند عامل محركي براي دعوت به ادامه ناآرامي در ايران باشد، حتي خود سوال نظرسنجي نيز با كلمه تشديد برخورد شروع شده كه عاملي براي القاي نظر به مخاطب است.
العربيه كه همگام با ديگر رسانه‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي براي ارائه چهره‌اي مداخله‌جو از ايران در نظام بين‌الملل ايميج‌سازي مي‌كند
(image making)، همزمان با اين جريان‌سازي، خبر ديگري را مبني بر اينكه كاربران العربيه ايران را محرك شورش‌ حوثي‌ها مي‌دانند، روي سايت خود قرار داده كه نمونه كاملي از تبديل نظرسازي به خبرسازي است.
در اين نظرسنجي نيز العربيه به نقل از اغلب شركت‌كنندگاني كه آنها را فارسي‌زبان خوانده مدعي شده است كه شورش گروه الحوثي در يمن به تحريك ايران شكل گرفته است.

* دستگيري اغتشاشگر رپ‌خوان

يكي از عوامل اغتشاشات قم و تهران كه اخيرا دستگير شده، يك خواننده رپ است. اين فرد كه "م.ش " نام دارد ضمن شركت در اغتشاشات تهران و ميدان‌داري، حضور پررنگي را نيز در حواشي و ماجرا‌هاي تشييع جنازه آيت‌الله منتظري در قم داشته است.
وي همچنين دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي است.

* ريگي هواي دريا كرد

عناصر وابسته به گروهك تروريستي ريگي قصد دارند با حمايت نيروهاي آمريكايي از طريق آب‌هاي خليج فارس وارد كشور شده و دست به اقدامات خرابكارانه بزنند.
يك منبع آگاه با بيان اين خبر، گفت: اخيرا يك فروند شناور آمريكايي به منظور تردد عناصر ريگي در آب‌هاي جنوب كشور در اختيار اين گروهك تروريستي قرار داده شده است.
وي تصريح كرد: قرار است نيرو‌هاي آمريكايي يك دالان دريايي براي اين گروهك تروريستي تعبيه كنند و حتي احتمال عمليات‌هاي دريايي نيز توسط اين گروه وجود دارد.

/// ايران

* مراجع تقليد گفت‌وگو با سايت‌هاي حامي صانعي را تكذيب كردند

دفاتر حضرات آيات نوري همداني و مكارم شيرازي با انتشار اطلاعيه‌هاي جداگانه، اظهار نظر درباره مرجعيت اشخاص (صانعي) را نفي كرده و اخبار منتشر شده در سايت‌ها و روزنامه‌هاي حامي شيخ يوسف صانعي را تكذيب كردند.
در اطلاعيه دفتر آيت‌الله حسين نوري همداني آمده است: پيرو مطالبي پيرامون تصميم اخير جامعه مدرسين حوزه علميه قم در مورد مرجعيت صانعي، اين دفتر در اين باره هيچ‌گونه اظهار نظري نداشته و اساساً مطالب مطرح‌شده در روزنامه‌ها و سايت‌ها كذب محض است.
همچنين در اطلاعيه دفتر آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي بيان شده است: سؤالاتي در رابطه با مرجعيت بعضي از آقايان از دفتر حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي پرسيده شده كه معظم له در جواب فرمودند: اينجانب درباره اشخاص هيچ گونه اظهار نظر نكرده و نمي‌كنم.
همچنين دفتر آيت‌الله عبدالله جوادي آملي نيز در اطلاعيه‌اي تأكيد كرده ديدگاه‌هاي آيت‌الله جوادي آملي تنها از طريق پايگاه اطلاع رساني مؤسسه فرهنگي تحقيقاتي اسراء ارائه مي‌شود و استناد به ديگران اعتبار ندارد.
گفتني است سايتي كه اقدام به جعل خبر مراجع تقليد كرده بود، عذرخواهي كرد.

* ريگي: تجربيات خود را در اختيار حاميان موسوي قرار مي‌دهيم

گروهك تروريستي ريگي با صدور اطلاعيه‌اي ضمن حمايت از آشوبگران عاشوراي تهران، اعلام آمادگي كرده تا آموزش‌هاي لازم را براي اغتشاش آفريني مجدد در اختيار متقاضيان سبز قرار دهد.
گروهك ريگي در ادامه آورده است: جنبش مقاومت از احساسات پاك جوانان ايراني تشكر و قدرداني كرده و اعلام مي‌دارد كه آماده همكاري كامل با همه مبارزان ايران در هر نقطه‌اي از ايران است.
اين گروهك همچنين آمادگي خود را براي آموزش‌هاي لازم در زمينه‌هاي جنگ چريكي، بمب سازي، عمليات‌هاي انفجاري و تشكيل هسته‌هاي مقاومت به جوانان ايراني اعلام كرده است.
گروهك ريگي در ادامه به هواداران ميرحسين موسوي توصيه مي‌كند كه در شرايط فعلي بالاجبار بايد متوسل به مبارزه مسلحانه شويد.همچنين عناصر وابسته به گروهك تروريستي ريگي ادعا كرده اند قصد ?

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.